1.)  Nejprve si ujasněte, proč vlastně potřebujete takového člověka a čeho s ním chcete dosáhnout.

seo internet

2.)  Každý konzultant seo má jistě své nepřehlédnutelné kvality, ale vy jich raději oslovte hned více najednou. Sejděte se s nimi osobně, abyste si je mohli následně trochu proklepnout. Něco jiného jsou informace na papíře a další pak setkání tváří v tvář. Uvědomte si, že vás čeká delší spolupráce a potřebujete mít někoho, s kým si budete rozumět hned od začátku.

3.)  Takový SEO specialista by se měl hodně vyptávat, aby poznal vaše priority. Čekejte otázky typu:  Co je váš byznys? Kdo jsou vaši zákazníci? Jakým způsobem vyděláváte? Jak úspěšné jsou vaše kampaně a kam se chcete doopravdy posunout?

4.)  Chtějte znát konkrétní postupy a kroky, které ovlivní váš marketing.Odborník na slovo vzatý by vám měl být schopen dát přesné informace, abyste měli pocit, že jste vykročili tím správným směrem.

5.)  Zajímejte se aktivně o jeho profesní zkušenosti.Pokud jste si vybrali agenturu, pak je třeba vzít na vědomí, že zaměstnává lidi s různým profilem, a to od začátečníků až po profíky.

6.)  Jděte po referencích.Ty získáte velmi snadno. „Freelanceři“ často mají reference na webu Navolnenoze.cz, nebo na LinkedIn.

kancelář

Co byste měli brát jako varování
Takovým signálem může být například to, že se vás neptá téměř na nic podstatného ohledně vašeho byznysu. Nebo vám slíbí, že vám dodá SEO a přitom neprovede žádné změny. Ale právě nejvyšší úspěšnost znamená, že bude chtít provést optimalizaci, která se postará o váš nový start.
Slíbí vám až podezřele nízkou cenu. Pokud nejste zrovna kamarádi, tak byste měli rozhodně zbystřit. Slibuje vám rychlé výsledky za pár dní. V některých případech to sice může fungovat, ale co když právě vy mezi ně nepatříte!
Tvrdí, že zná algoritmus vyhledávačů. Tak to je hloupost, protože ten nezná nikdo. Někteří specialisté mají sice vysledováno, jak to zhruba funguje, ale nic víc.
Slíbí vám první pozice na Googlu nebo Seznamu, tak to je lež jako věž. Nic takového vám splnit nemůže. Dostane vás maximálně výš v hledáčku vašich žádaných klientů. A to jedině za podmínky, že je opravdu dobrý.

Jak se tedy nespálit při výběru toho pravého odborníka
4.4 (87.5%)16