Pokud se rozhlédnete někde na ulici kolem sebe, s velkou pravděpodobností tu potkáte i lidi nesoucí tašky. Takové tašky sice nejsou jedinými zavazadly, která používáme, a jsou tu pochopitelně i lidé, kteří nic nenesou, a tedy ani tašku nepotřebují, ale pořád je tu dost těch, kdo tašky používají. A když se pak na lidi s taškami podíváte lépe, možná zjistíte, že ty jejich tašky vlastně nejsou nijak fádní, monotónní. Jsou třeba opatřené i nejrůznějšími potisky. A co se takových potisků týká, neslouží vždy jenom k tom, aby ony tašky lépe vypadaly. Mají i jiný účel. Propagační.
Na nejedné tašce se skví třeba logo nebo název nějakého podniku. Nebo obchodu. Nebo je tu zmíněna nějaká událost. Nebo… Prostě někdo pojal úmysl sdělit něco veřejnosti, a to touto formou, a tak si pořídil vhodné tašky, nechal je potisknout a pak je prodal nebo rozdal lidem, kteří o ně měli zájem. Čímž byly uspokojeny jak potřeby těch, jimž jsou zapotřebí tašky, tak těch, jimž jde primárně o rozšíření nějakého takového sdělení.
Takové tašky s potiskem už nejsou dávno žádnou vzácností. Už se jimi nechlubíme jako za dob minula, kdy byly igelitové tašky ze západu častým zdrojem obdivu i závisti. Dnes už je to něco docela normální. A to díky tomu, že nám dodávají takové plátěné tašky s potiskem Promodarky.cz. A u této firmy si na ně můžeme nechat natisknout pomalu cokoliv. Když se tedy chce někdo stát známým, nemusí sázet jenom na notoricky známou inzerci v tisku nebo reklamu v televizi. I potištěné tašky mu prokážou skvělou službu. I z těch se veřejnost dozví o tom, o čem by se měla dozvědět. A tak majitelé různých podniků takové tašky objednávají a rozdávají nebo prodávají. A díky tomu, že jde o prakticky využitelné předměty, se to natištěné dostává na oči těm, kdo by to měli vidět. A často to má na podnikání, které se tím propaguje, pozitivní vliv.